LESTA INDUSTRIES

Fasavimas

Automatinės skysčių fasavimo linija sudaryta iš:

- plokštelinių konvejerių, transportuojančių tuščią ir pripildytą tarą nuo vieno įrenginio prie kito;
- šešių vietų automatinio dozavimo ir išpilstymo įrenginio lakiems cheminiams skysčiams (spiritiniaiautomobilių langų plovimo, aušinimo skysčiai, neparafinai ir pan.) į 1,2,3,4,5 litrų tarą;
- automatinio kamščiavimo įrenginio, skirto įvairių tipų kamštelių užsukimui plastikinei tarai;
- dvipusės lipnių etikečių klijavimo mašinos plokščiai ir apvaliai tarai su datos ženklinimu etiketėse;
- paketų grupiratoriaus pripildytai tarai nuo 1 iki 5 litrų ir paketų svoriui iki 15 kg;
- automatinio pakavimo tunelio pakuojančio pripildytą tarą į termosusitraukiančią 40-120 mkm storio plėvelę;
- pusiau automatinio padėklų apvyniojimo įrenginio.

Linija aptarnaujama dviejų operatorių. Pirmasis padeda tuščią tarą į konvejerį ir stebi dozatoriaus, kamščiavimo ir etiketavimo įrenginių darbą. Antrasis paima paketus iš tunelio ir formuoja padėklo įpakavimą.

Pirmiausia tuščia tara patenka į šešių vietų automatinio dozavimo ir išpilstymo įrenginį kur pripildoma pagal užduotą kiekį. Pripildyta tara gabenama į kamščiavimo įrenginį kur užsukami iš anksto specialiame bunkeryje suorientuoti kamšteliai. Užsukta tara toliau pakliūna į dvipusio etiketavimo įrenginį, kuris suderintas priklausomai nuo taros formos, t.y. apvali arba plokščia. Priklausomai nuo to parenkami atatinkami vykdantys mechanizmai. Prieš užklijuojant etiketes, jos ženklinamos data.

Pripildyta, užsukta ir užklijuota tara juda į paketų grupiratorių, kuris priklausomai nuo taros tūrio ir užduotų parametrų automatiškai formuoja paketus, kurie pakliūna į pakavimo tunelį. Jame paketai aptraukiami termosusitraukiančia plėvele.

Antrasis operatorius turi laiku nuimti iš tunelio išeinančius paketus, kad nesusidarytų paketų kamštis tunelyje ir užtikrintų nepertaukiamą linijos darbą.

Iškilus avarinei situacijai kiekvienas iš operatorių turi galimybę sustabdyti liniją arba atskirą įrenginį avariniu būdu. Po avarinio linijos stabdymo reikia peržiūrėti visus įrenginius iš naujo. Beveik visi linijoje esantys įrenginiai gali veikti autonomiškai, nepriklausomai vienas nuokito, todėl tai palengvina derinimo darbus. 
Naujienlaiškio užsakymas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.