LESTA INDUSTRIES

Kiti eksploataciniai skysčiai

Mūsų tikslas – kuo mažiau rūpesčių ir kuo didesnis vairavimo malonumas Jums. Todėl tarp mūsų siūlomų prekių rasite įvairių automobilio priežiūrai skirtų skysčių. Juk svarbiausia – tvarkingas automobilis, kurį vairuoti būtų saugu bet kokiomis oro sąlygomis, tad eksploataciniai skysčiai (stabdžių skystis, elektrolitas, kuro priedas ir kt.) skirti tam, kad vairuojant jaustumėte maksimalų komfortą.

Kiti eksploataciniai skysčiai

Rodoma nuo 1 iki 1 iš 1 (1 puslapių)

Kam naudojamas stabdžių skystis?

Stabdžių skystis – tai karščiui atsparus skystis, skirtas apsaugoti vidines stabdžių dalis nuo korozijos. Jis neturi chemiškai keisti savo savybių net esant temperatūrų kaitai. Dažniausiai stabdžių skysčiai gaminami glikolio arba silikono pagrindu. Šios dvi medžiagos kartu nedera, tad prieš pildant stabdžių skysčio, būtina žinoti, kokį naudojate. DOT 3, DOT 4, DOT 5.1 naudojami lengvuosiuose ir krovininiuose automobiliuose, o DOT 5 – dažniau karinėje technikoje ir sportiniuose automobiliuose bei motocikluose, kuriuose pasiekiama aukštesnė virimo temperatūra. 

Ką reiškia santrumpa DOT?

Stabdžių skysčiai klasifikuojami pagal virimo temperatūrą ir klampumą, atsižvelgiant į DOT (angl. – Department of Transportation) normų reikalavimus: DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1. Viena svarbiausių stabdžių skysčio savybių – virimo temperatūra. Kuo didesnis DOT skaičius, tuo ji aukštesnė. Stabdymo vietoje, kurioje ratas kontaktuoja su stabdžių trinkele, temperatūra gali siekti apie 420 °C. Dalis to karščio perduodama stabdžių skysčiui, todėl efektyviam stabdymui ji turi būti atitinkama.

Kam skirtas dyzelinio kuro priedas?

Dyzelino priedas skirtas palaikyti nepriekaištingą automobilio variklio veikimą ir prailginti jo eksploatacijos terminą. Dyzelinis kuras automobilio sistemoje nėra visiškai suskaidomas, dėl to kaupiasi nešvarumai, dervos, kurie ima kietėti. Dėl šios priežasties ima kimštis automobilio purkštukai, greičiau nusidėvi kitos kuro sistemos detalės, padidėja kuro sąnaudos. Dyzelino priedas padeda išvengti šių problemų, skaido apnašas, gerina variklio darbo našumą. Reguliariai jį naudojant pavyksta sumažinti kuro sistemos gedimo riziką, automobilis vartoja mažiau kuro, tyliau dirba variklis. Kelionė tampa saugesnė ir komfortiškesnė.

Kaip naudoti dyzelinio kuro priedą?

250 ml priedo užtenka 250 litrų kuro. Atitinkamą kuro priedo kiekį pilti į kuro baką – geriausia prieš pilant kurą. Didesnė dozė nesukelia neigiamų pasekmių.

Kas yra ir kam skirtas elektrolitas?

Elektrolitas yra priemonė naudojama rūgštiniuose akumuliatoriuose. Tai skystis, kuris yra būtinas, kad akumuliatorius atliktų savo funkciją. Su elektrolitu reikėtų elgtis atsargiai, nes jo sudėtyje yra ėdrios sieros rūgšties, pažeidžiančios drabužius ir galinčios sukelti nudegimus. Kad nekiltų akumuliatoriaus eksploatavimo nesklandumų, reikėtų stebėti elektrolito kiekį jame. Karštomis dienomis jis gali  garuoti, o pažeidus sistemą – išbėgti. Pirmuoju atveju likęs skysčio kiekis skiedžiamas distiliuotu vandeniu, antruoju – užpildoma nauju elektrolitu, kurio tankis turi būti ne mažesnis nei 120 g / cm3.

Kam naudojamas distiliuotas vanduo?

Distiliuotas vanduo tinkamas naudoti automobilių aušinimo sistemose kartu su aušinimo skysčiu, langų apipurškimo bakeliuose, akumuliatoriuose. Taip pat buitiniuose lygintuvuose, laboratorijose ir kt.

Ar distiliuotą vandenį galima gerti?

Distiliuotas vanduo – surinkti ir atvėsinti vandens garai, tad jame nebėra jokių mineralinių medžiagų. Jo nerekomanduoja gerti, nes jis pasišalindamas iš organizmo išsineša ir jame buvusias mineralines medžiagas, tačiau jų nepapildo, kaip įprastas geriamas vanduo. Todėl ilgesnį laiką vartojant distiliuotą vandenį galite pakenkti savo sveikatai. 

Naujienlaiškio užsakymas

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau apie slapukus galite skaityti Privatumo politikoje.